לאקשמי סוויטות נופש

ישוב - הררית
האתר אינו לקוח של צופית .יתכן שהמידע אינו עדכני.
על הנוף היפה בארץ! !2 סוויטות יפות ודירת סטודיו חמודה עם גן על הנוף!מדהים!

לאקשמי סוויטות נופש תיאור המקום

לאקשמי סוויטות נופש
בישוב הררית, בגובה 550 מטר, על פסגת הר נטופה תמצאו את דירת הסטודיו הקסומה ו-2 הסוויטות המדהימות של אורית ודניאל ברק. מול נוף עוצר נשימה, מוקפות פרחים, מטפסים, עצי פרי וצמחייה טבעית שוכנות להן הסוויטות ודירת הסטודיו עשויות האבן. גישה פרטית לכל אחת מהיחידות. מהמקום נשקף נוף מרהיב של הרי הגולן, צוק הארבל, הכנרת, התבור ובקעת בית נטופה. האוירה מלאה בנועם ובשקט שלא נגמרים. בישוב הררית אוירה שלווה ומיוחדת, והוא קרוב למקומות טיול רבים ומגוון רחב של אטרקציות. בנוסף, תוכלו ליהנות משלל פינוקים - טיפולים ועיסויים, קורס מדיטציה טרנסדנטלית בהדרכת דניאל ברק, ייעוץ נומרולוגי ע"י אורית ברק, ארוחות בוקר ישראליות ועשירות בהגשה לחדר או בישיבה בגן.

אטרקציות ופינוקים
במקום תוכלו לקבל ארוחת בוקר משובחת, ייעוץ נומרולוגי מרתק, להשתתף בהרצאות וסדנאות על המדיטציה הטרנסנדנטלית, ליהנות מעיסויים בשיטות שונות, טיפולי איור וודה, טיפולים אלטרנטיביים וקונצרט "צליל בטבע" של האמן ניקו לוי אשר מתקיים בחגים ובסופי שבוע.
ישוב הררית שוכן בסמוך לשפע אטרקציות - שבילי טיול מקסימים, יער הקופים ביודפת, בית בד באבטליון, מבצר נטופה (כנסייה קטנה חפורה בסלע ונזירים החיים בשקט ובפשטות), חוות הר שאבי (מגוון ארוחות בוקר וגבינות אורגניות), מסעדות מצויינות ועוד. ישוב הררית הממוקם במרכז הגליל, נמצא קרבת מקום לציפורי, כרמיאל, עכו, טבריה, הכנרת והים התיכון.
אידיאלי למשפחות המחפשות חופשה בקרבת אתרים שונים ומגוונים וזוגות המעוניינים בנופש רומנטי ומפנק. כמו כן, במקום מדשאות נרחבות, שולחנות פיקניק וכסאות נוח, כך שמשפחות או קבוצת חברים המחפשים חופשה יחד יוכלו ליהנות מאזור משותף לכולם.

איך להגיע?
מכיוון מרכז - מכביש החוף יורדים במחלף זיכרון וממשיכים לכיוון יקנעם, על כביש 70 עד לצומת התשבי. בצומת פונים ימינה לכביש 722 עד צומת השומרים (מול קניון אלונים), תמשיכו ישר עד צומת רמת ישי ותפנו שמאלה לכביש 77 עד צומת המוביל (ליד צומת הסוללים). לאחר מכן, תפנו שמאלה ובפנייה השנייה ימינה לכביש 784 העולה לגוש שגב. תמשיכו ישר כל הזמן, אחרי מורשת ממשיכים לצומת יודפת. פנו ימינה וסעו 14 ק"מ נוספים עד הררית. ביישוב נוסעים מהשער ישר, אנחנו ממוקמים בבית אחד לפני האחרון מצד ימין. שילוט עץ גדול לפני הבית (גג אפור וחלונות ירוקים). מצפים לראותכם!

איך להגיע

אתרים ובילויים בסביבה של לאקשמי סוויטות נופש

מה בסביבה של 20 קילומטר

מוזיאונים בגליל המערבי פיקניקים בגליל המערבי מסעדות בגליל המערבי אטרקציות בגליל המערבי בתי מלון בגליל המערבי צימרים בגליל המערבי פסטיבלים בסביבה של לאקשמי סוויטות נופש ספא בגליל המערבי טיולים בגליל המערבי
כל המידע, המחירים, התכנים, התמונות וזמינות החדרים באתר זה התקבלו על ידי בית העסק המפרסם והינם באחריותו הבלעדית