חוף אמנון - קמפינג בכנרת

טלפון -
ישוב - כפר נחום
האתר אינו לקוח של צופית .יתכן שהמידע אינו עדכני.

חוף אמנון - קמפינג בכנרת תיאור המקום

קמפינג חוף אמנון
קמפינג חוף אמנון הממוקם בכנרת למרגלות גולן מבטא את קסמי ונפלאות הטבע המדהימים.
החוף משתרע על פני שטח של 1300 מטרים ומשקיף אל הרי רמת גולן, טבע וחורש יפהפה.
במפרץ נחל זורם החוצה את החוף ומפלים שזורמים לכנרת. חוף אמנון הינו מקום מושלם להנאה וריגושים על רצועת חוף ודשא ארוכה, יפה ומטופחת, פעילות חוף ופעילות ימית.

קמפינג חוף אמנון - חניון יום/לילה
בחוף אמנון ישנו חניון מסודר עבור הרכבים, המקנה למבקרים להגיע עם רכבם קרוב למקום שהותם כדי להעמיס/לפרוק את הציוד.
קמפינג חוף אמנון מזמין אתכם להנות מחווה בלתי נשכחת על חוף מטופח עם פינות מוצלות וטבעיות.

חוף אמנון - פעילות ילדים
חוף אמנון מציע מגוון פעילויות לילדים, הכוללים תותחי קצף, מתנפחים ואטרקציות נוספות. אתם מוזמנים לעקוב אחר פרסומי מועדים של הפעלות בעמוד אירועים שיתעדן מעת לעת.

חוף אמנון – אטרקציות:
פעילות ימית
החוף מציע למבקרים להנות מספורט ימי המוצע בכנרת: בננה, אבוב, סקי מים.
חניון אופנועי ים וסירות
בחוף אמנון ישנו חניון אופנועי ים וסירות מקורה עם גישה נוחה  ומסודרת למים.
דיג תחרותי
מפעם לפעם יתקיימו תחרויות דיג מקצועיות.
אוהל שאנטי
החוף מציע למבקרים אוהל שאנטי, בו ניתן להנות ממוזיקת עולם ולנוח על מחצלות ומזרונים.
במקום מוגש וקפה אסלי, צ'אי, פיתות מהטבון ונרגילות. כל זה מול נוף מרהיב של כינרת וגולן.
מזנון
בחוף מזנון הפועל בכל שעות היום ובשבתות ניתן להזמין ג'חנון.
אירועים מיוחדים
ניתן לארגן אירועים/מסיבות על מדשאות החוף.
טיילת המפרץ
במפרץ ישנה טיילת יפהפיה לאורך נחל  החוצה את המפרץ ומלווה במפלים קטנטנים. הטיילת מסודרת לגישת נכים ומוארת.
שירותים ומקלחות
בחוף מקלחות ושירותים מסודרים ומתוחזקים.

חוף אמנון - איך מגיעים:
מצומת צמח –לכיוון צפון בכביש מספר 92 לכיוון רמתהגולן וממשיכים לצומת יהודיה, שם פונים שמאלה. ממשיכים ישר בצומת בית צידה, לאחר גשר אריק כ-2 ק"מ, יש לפנות שמאלה לחניון החוף אמנון.
מצומת גולני  - מכביש 77 פונים שמאלה לצומת מגדל – כביש מספר 65.
ממשיכים לנסוע כ-2  ק"מ ועוברים על פני מושבה מגדל ועד לצומת מגדל.
בצומת פונים שמאלה לכביש מספר 90 לצומת כפר נחום, שם יש לפנות ימינה ולאחר מכן ישר בנסיעה של שני קילומטרים מגיעים למפרץ אמנון.
מצומת עמיעד - מכביש 85, יש לפנות ימינה לכיוון טבריה, כביש מספר 90. בצומת של כפר נחום יש לפנות שמאלה לכיוון קצרין, שני קילומטרים עד לחוף.
לא ניתן להכניס לחוף מערכות הגברה.

איך להגיע

חיפושים דומים נוספים

אתרים ובילויים בסביבה של חוף אמנון - קמפינג בכנרת

מה בסביבה של 20 קילומטר

מוזיאונים בטבריה כנרת והעמקים פיקניקים בטבריה כנרת והעמקים מסעדות בטבריה כנרת והעמקים אטרקציות בטבריה כנרת והעמקים בתי מלון בטבריה כנרת והעמקים צימרים בטבריה כנרת והעמקים פסטיבלים בסביבה של חוף אמנון - קמפינג בכנרת ספא בטבריה כנרת והעמקים טיולים בטבריה כנרת והעמקים מפת גוגל