טלפון - 02-6436586 054-2355661/0
דירוג המלצות גולשים: דירוג  starsדירוג  stars מספר גולשים ממליצים: 11

תמונות של בחורש הטבעי

המיטה הזוגית בסוויטה 1
המיטה הזוגית בסוויטה 1 בחורש הטבעי - החצר בחורש הטבעי סוויטה 2 - בחורש הטבעי סוויטה 2 פינת ישיבה בחצר החצר - בחורש הטבעי הג\'קוזי בסוויטה 1

בחורש הטבעי תיאור המקום

בחורש הטבעי
שני חדרי אירוח שקטים ואינטימיים לזוגות. בבוסתן יפה המוקף יער ירוק. מסביב פרוש נופה הקסום של עין כרם וברקע מצלצלים פעמוניהם של שבעה מנזרים.

נבחרנו בין עשרת הצימרים היפים ביותר בארץ ע"י מעריב
בין 15 הצימרים היפים ביותר בארץ ע"י משאל היום
ודורגנו בחמישה כוכבים ע"י ידיעות אחרונות מסלול.

הסוויטות
בסוויטות מזגן, טלוויזיה בלוויין, מערכת סטריאופונית ודיסקים, מיטה רחבה עם מזרון לטקס טבעי, רחב ונוח. הסוויטה מאוד רומנטית עם דגש על הפרטים הקטנים. פינת אוכל ביחידה ופינת ישיבה בגינה.
סוויטה 1
ג'קוזי זוגי פינתי בתוך החדר ומקלחת נוספת.
סוויטה 2
בסוויטה ג'קוזי כפול מאורך עם חלונות לבוסתן.
סוויטה 3 - בית אבן
בית אבן אינטמי עם גינה צמודה מאובזר מיטה 160/200 מקרר מזגן מיקרו קומקום חשמלי
טלויזיה YES  DVD מקלחת ושרותים
דמי ביטול - עד שבוע לפני ההגעה אין דמי ביטול. משבוע לפני ההגעה יגבו 100%.

אצלנו בחצר
חצר בוסתן ובה שולחן וכסאות גן, ערסלים בצל עצי הגן ושלל פרחים ריחניים מסביב.

"נבחרו על ידי עיתון מעריב בין 10 הצימרים הטובים ביותר לשנת 2007"

איך להגיע
מגיעים למסעדה הלבנונית וממגרש החנייה של המסעדה עולים בכביש קטן פונים בפניה הראשונה ימינה ומיד שמאלה. מגיעים למגרש לחנייה משם עולים בשביל מדרגות עד לצימר. היחידות ממוקמות במקום מאוד אינטימי ומתאימות רק לאנשים המעוניינים בחוויה אינטימית ושקטה.

בחורש הטבעי מחירון

סוג חדר  מחיר ללילה
תוספת ארוחה תוספת לילד
אמצ"שסוף שבוע חגים
 סוויטה זוגית 590 ש"ח    890 ש"ח  890 ש"ח    רק מגיל 12 -120ש״ח
  המחיר ל2לילות סוף שבוע 1490 ש"ח
המחירים המופיעים להלן מעודכנים על ידי בעלי בחורש הטבעי.
חברת צופית איננה אחראית על המחירים.

בחורש הטבעי המלצות

צופית אינה מפרסמת ביקורות גולשים אלא המלצות בלבד !
ההמלצות נכתבות ע"י הגולשים ואין צופית לוקחת אחריות על תוכנן.

מבקרות || 20/11/2014
חברתי ואני חיפשנו במשך זמן רב מקום בו נוכל לבלות מעט - בשקט, ברוגע, בשלווה ובנעימות. חיפשנו ובררנו במשך זמן מה עד אשר נתקלנו באתר של "בחורש הטבעי". התמונות הספיקו לנו כדי להבין שזהו בדיוק המקום אותו חיפשנו... אך לא ידענו עד כמה...
כשהגענו למקום, הממוקם באזור מבודד, פראי וציורי, לא הפסקנו להתפעל! הצימר עצמו נמצא במיקום פרטי ביותר, מוקף בעצים, עשבי בישול, שיחים שונים ובתאורת לילה נהדרת. בל נשכח את הנוף הצופה אל יער עין כרם המוסיף לתחושת הניתוק הנפלאה!
וכמובן הבקתה עצמה - בקתה שענתה על כל ציפיותנו ויותר מזה. הבקתה הינה חמימה ומשרה אוירה טובה ביותר! הנקיון מצוין והעיצוב יפה ביותר. בעת שהותנו בבקתה הרגשנו בחמימות העוטפת אותנו וקוראת לנו להישאר עוד...
אנו מצפות לחזור לביקתה הקסומה הזו בקרוב... תודה רבה!!!
ביטון סימונה || 26/09/2014
אני ובעלי הגענו לצימר בו בילינו 3 לילות, מאוד נהננו מהאוירה הכפרית ומהסיגנון האירופאי של פנינת החמד - בחורש הטיבעי, התגוררנו בסויטה 2 שהיתה מאובזרת נוחה ונעימה, הבריזות היו נפלאות החורש הטבעי מסביב היה מדהים, ישראל הבעלים של המקום היה חביב מצחיק ונעים, המסאזים לי ולבעלי היו מדהימים וכאן תודות לקטי ולתמר על העיסוי המדהים, נתינה אין סופית ויחס חם מאוד ת ו ד ה...
באישורו של ישראל יכולנו לקטוף עשבי תבלין ולהנות מהם מאוד, אפילו קיבלנו רימונים שישראל קטף עבורנו, תודה ישראל באמת היה כיייףףףף❤️
מבקרות || 29/08/2014
חברתי ואני החלטנו לחפש מקום רגוע , שקט ולא רחוק, בו נוכל לנפוש לפני תחילת הלימודים המפרכים. לאחר חיפושים רבים, בסיעתא דשמיא, נתקלנו באתר של "בחורש הטבעי" והחלטנו לנסותו, ואכן לא התאכזבנו!!!!!!
המרום הינו מקום מיוחד במינו! מי שמחפש שקט - ימצא אותו שם! מי מחפש נוף - ימצא אותו שם! מי שמחפש טבע וצמחיה - ימצא אותו שם! מי שמחפש פרטיות מבורכת - ימצא אותה שם! מי שמחפש סוויטה בה ניכרת ההשקעה והמחשבה של הבעלים על כל פרט ופרט - ימצא אותה שם! וכן עוד ועוד!!
וכפי שאומרים "הציץ ונפגע", אכן הצצנו ללילה אחד ויצאנו פגועים - עם רצון אדיר לחזור שוב בבוא העת!!
מיקום עיצוב
מחיר שירות וניקיון
עדי || 13/04/2014
מהרגע הראשון הינו מוקסמים מהנוף, מהגינה ומהאווירה של המקום.
בעלי הבית מאוד נחמדים ומסבירי פנים.
הצימר מאובזר עד הפרטים הקטנים.
אנחנו הגענו עם תינוקת בת 5 חד׳, שהיתה מאושרת מכל רגע.
הגענו ללילה אחד ונשארנו לילה נוסף.
אין ספק שנרצה לחזור לכאן שוב!!!
עדי || 13/04/2014
מהרגע הראשון הינו מוקסמים מהנוף, מהגינה ומהאווירה של המקום.
בעלי הבית מאוד נחמדים ומסבירי פנים.
הצימר מאובזר עד הפרטים הקטנים.
אנחנו הגענו עם תינוקת בת 5 חד׳, שהיתה מאושרת מכל רגע.
אין ספק שנרצה לחזור שוב!!!
רוזנטל ניצן || 14/02/2014
התארחנו באמצע שבוע כדי להנות מעין כרם המקסימה .
הצימר נקי , נעים ומאובזר בכל מה שצריך.
החצר רחבה ירוקה שקטה ונעימה והמיקום מעולה במרחק הליכה ממקומות עניין ומסעדות מגוונות בעין כרם .
ישראל המארח היה לבבי , פתוח ומשרה אווירה ביתית . מאוד נהננו מהמקום.
אורית || 27/09/2013
מקום מקסים לגמרי, ישראל בעל הבית ידידותי ואינטליגנטי. הישיבה במרפסת מתחת לעצי הרימון - נפלאה. האוויר - חבל"ז. מושקע גם באיבזור ובעיצוב וגם בפרטים הקטנים - יופי של חוויה.
מחיר סביר שירות וניקיון ללא רבב
איתי || 04/08/2013
צימר מצויין. שקט, מבודד ובעיקר קרוב מרחק הליכה רגלית ממרכז עין כרם והמסעדות. בעל הצימר לבבי מאוד, מומלץ בחום.
מחיר שווה כל שקל שירות וניקיון נעים וביתי
אלה || 10/09/2012
בילינו סופ"ש נעים , רגוע ורומנטי. המקום מקסים ומעורר השראה . ממליצה בחום לשלב עם עיסוי תאילנדי שבעל המקום מציע כחלק מהשירות
מחיר סביר שירות וניקיון נעים וביתי
קטיה || 07/07/2012
אני ובעלי בילינו בצימר בחורש הטבעי סופשבוע מדהים!
קיבלנו יחס חם ומסביר פנים, שקט ושלווה, פרטיות, רומנטיקה, אוויר הרים צלול, רוח נעימה ולעתים אפילו קרירה, למרות חודש יולי החם. מרגע שהגענו - התנתקנו מהשגרה והרגשנו כאילו אנחנו באירופה. מומלץ בחום!
פנינה || 08/08/2010
האירוח היה נפלא בזכות ישראל, בעל הצימר,שהתגלה כרב כישרונות. ישראל לקח אותנו לסיור מרתק ומהנה בקבר דוד, בהר ציון ובשוק הערבי ולבסוף קינחנו את הערב באירוח בדואי מושקע. גולת הכותרת הייתה האירוח בסוויטה מספר 2 , סוויטה מפנקת הסובבת חורש טבעי. ממליצה ביותר

צור קשר

איך להגיע

חיפושים דומים נוספים

אתרים ובילויים בסביבה של בחורש הטבעי

מה בסביבה של 20 קילומטר

מוזיאונים בירושלים ובשפלה פיקניקים בירושלים ובשפלה מסעדות בירושלים ובשפלה אטרקציות בירושלים ובשפלה בתי מלון בירושלים ובשפלה צימרים בירושלים ובשפלה פסטיבלים בסביבה של בחורש הטבעי ספא בירושלים ובשפלה טיולים בירושלים ובשפלה
כל המידע, המחירים, התכנים, התמונות וזמינות החדרים באתר זה התקבלו על ידי בית העסק המפרסם והינם באחריותו הבלעדית