מלון פלאזה - נצרת עילית

טלפון - 04-6028200 04-6028288
ישוב - נצרת עילית
האתר אינו לקוח של צופית .יתכן שהמידע אינו עדכני.
פלאזה נצרת עילית מלון 5 כוכבים שוכן בלב הגליל ומשקיף על נצרת העתיקה

מלון פלאזה - נצרת עילית תיאור המקום

מלון פלאזה נצרת עילית

מלון פלאזה נצרת עילית:
המלון שוכן בלב הגליל, משקיף על נצרת העתיקה וקרוב לפארק התעשייה של מגדל העמק ולגן הלאומי ציפורי. מיקומו משמש בסיס נוח לסיורים באתרים היסטוריים בגליל ולמסלולי טיולים בצפון היפה. במלון 184 חדרים, ובהם שש סוויטות וסוויטה נשיאותית.
שלוש קומות עסקים, מועדון בריאות, בריכת שחייה (בעונה), בית כנסת וגן ילדים. בערב – תוכניות בידור. לנכים – חדרים מותאמים וגישה נוחה לכל מקום במלון.

מלון פלאזה נצרת עילית – החדרים:
במלון קיימים 184 חדרים כולל 6 סוויטות וסוויטה נשיאותית.
בכל חדר יש מזגן, כספת, טלפון, טלוויזיה בכבלים ומייבש שיער.
במון פלאזה נצרת ישנן 3 קומות עסקים (מיטות כפולות וריהוט מיוחד), בקומת העסקים - מיניבר בכל חדר.
חדרי נכים וחדרים ללא מעשנים.
5 קומות חדרי משפחה (3 מיטות נפרדות).

מלון פלאזה נצרת – אולמות ומסעדות:
במלון ישנם 9 אולמות המכילים עד 1000 מקומות ישיבה.
על שפת הבריכה ישנו אולם לכנסים/אירועים ומזנון לארוחות קלות ונשנושים.
במלון 2 מסעדות: מסעדת אואזיס ומסעדת נוף פלאזה.
כמו כן קיים המלון פלאזה נצרת בית קפה – קפה בר איריס בו מוגשות ארוחות חלביות.

מלון פלאזה נצרת עילית - איך להגיע:
מזיכרון יעקב: דרך יקנעם עד יפיע – בצומת המרומזר הראשון ממשיכים ישר לעבר נצרת עילית, ואחרי הקניון ובניין העירייה רואים את המלון.

מצומת המוביל: לכיוון נצרת, פונים ימינה אחרי צומת ציפורי ועולים עד הצומת המרומזר השני, פונים שמאלה ומיד ימינה ועולים עד המלון.

מכביש 6: שמאלה לצומת מגידו, כביש הסרגל, עוקף עפולה שמאלה לכיוון העליות לנצרת, רמזור ראשון ימינה וישר עד עיריית נצרת עלית, וברמזור שאחריו ימינה.

צור קשר

אתרים ובילויים בסביבה של מלון פלאזה - נצרת עילית

מה בסביבה של 20 קילומטר

מוזיאונים בגליל המערבי פיקניקים בגליל המערבי מסעדות בגליל המערבי אטרקציות בגליל המערבי בתי מלון בגליל המערבי צימרים בגליל המערבי פסטיבלים בסביבה של מלון פלאזה - נצרת עילית ספא בגליל המערבי טיולים בגליל המערבי מפת גוגל
כל המידע, המחירים, התכנים, התמונות וזמינות החדרים באתר זה התקבלו על ידי בית העסק המפרסם והינם באחריותו הבלעדית